malleus logo
KUTAK ZA KORISNIKE
Prijava | Registracija | Zašto se registrirati?
| Podrška

lakiCRM -  upravljanje poslovanjem


Prva veća nadogradnja laki CRM aplikacije u prvom kvartalu 2010. godine donosi brojne novosti i poboljšanja: pokazatelji poslovanja, izvještaji, evidencija ulaznih računa i plaćanja, novi centar za podršku korisnicima.


lakiCRM
 
lakiCRM
 
Razvoj aplikacija
 
Galerija web projekata

Zašto Vam treba lakiCRM?


laki CRM je online aplikacija za upravljanje poslovanjem i odnosima s klijentima. Korištenje aplikacije omogućit će Vam brzo i efikasno vođenje poslovanja.

Pokazatelji poslovanja

Jednim klikom doznajte kakvo je aktualno stanje. Otvorene ponude, realizacija u prodaji, promet na računima, aktivnosti po kategorijama poslova. Prezentacija pokazatelja ostvarena je korištenjem grafova i popraćena tabličnim podacima. lakiCRM omogućuje praćenje više segmenata poslovanja i više tvrtki unutar istog accounta.

Podrška za direktni marketing, telesales i telemarketing kampanje

Napredna segmentacija, praćenje rada djelatnika, broj i uspješnost poziva i kontakata, trenutno stanje kampanje. Grafički i analitički izvještaji.

Brz uvid u "krvnu sliku" klijenta

demografski podaci, ponude, računi, e-mail komunikacija, aktivnosti, radni nalozi, dokumenti

Jednostavnost i robusnost

Plaftorma se temelji na cloud computing pristupu, osiguravamo svu potrebnu infrastrukturu.Trebate samo znati svoje korisničko ime i lozinku. Zaboravite na brige i troškove oko instalacije programa na računala korisnika, administracije mrežne infrastrukture, investicije za nabavku serverskih računala i odgovarajućih licenci, postavljanje e-mail podsustava, sustava baze podataka, sustava za upravljanje dokumentima itd. Jednostavno se prijavite na web servis lakiCRM-a i započnite s radom!

Uvijek dostupne informacije, zajednički rad s udaljenih lokacija

Budući da je za korištenje aplikacije potreban samo internetski preglednik, svojem poslovnom sustavu možete pristupiti sa svakog računala koje ima pristup internetu. Iskoristite mogućnosti:
  • fleksibilnije organizacije rada
  • rada od kuće
  • povezivanja udaljenih lokacija

KNOW-HOW - razrađen model poslovnih funkcija i procesa

Nudimo dokazani način korištenja lakiCRM-a u evidenciji, marketing, prodaji, upravljanju projektima, upravljanju vremenom i planiranju koji omogućuje da odmah krenete s korištenjem.

Prilagodba zahtjevima korisnika

U mogućnosti smo podržati specifičnosti Vaših poslovnih procesa. S obzirom na parametrizirani karakter platforme, najčešće je prilagodbe moguće ostvariti podešavanjem konfiguracijskih parametara i bez dodatnog troška. Funkcionalnosti koje ne postoje moguće je izvesti programiranjem dodatnih modula za lakiCRM.

Integrirani e-mail podsustav

Vrijeme potrebno za pripremu i slanje poruke i privitaka značajno je smanjeno korištenjem predefiniranih predložaka.

Fleksibilna evidencija klijenata, potencijala i kontakata

Osnovnu evidenciju matičnih podataka moguće je prilagoditi i proširiti podacima specifičnim za Vaše poslovanje bez dodatnog razvoja, korištenjem konfiguratora za unos matičnih podataka.

Upravljanje dokumentima

Podsustav za osobne i korporativne dokumente omogućava formiranje centraliziranog repozitorija  poslovnih datoteka u svim formatima i njihovo korištenje. Datoteke se mogu vezati uz klijenta, uz korisnika aplikacije ili razvrstati u zajedničke mape. Pohranjeni na ovakav način, dokumenti se brzo mogu preuzeti kao e-mail privitak .


Strukturirani katalozi proizvoda i usluga

Formirajte svoje proizvode i usluge u hijerarhijski organizirane kategorije i podkategorije, sa svim potrebnim atributima. Katalog je moguće integrirati s lakiCMS internetskim dućanom.


Prilike za prodaju, prodajni tragovi, ponude, računi

Praćenje prodajnog procesa od potencijala, prodajnih tragova, prilika za prodaju do konkretnih ponuda i narudžbi. Postupak izrade ponuda i računa te slanje e-mailom klijentu kroz laki CRM brzo je i jednostavno.

Alarmi

Ne zaboravite na svoje važne obaveze! Postavite u aktivnostima oznaku alarma i lakiCRM će Vas obavještavati o njima u zasebnom okviru.

Napredno pretraživanje

Dohvat podataka kombiniranjem svih kriterija iz domene demografskih podataka, aktivnosti, ponuda, računa. lakiCRM ima uistinu jedinstven način zadavanja i kombiniranja kriterija za pretraživanje.

Planiranje, upravljanje projektima i vremenom

  • Razrađen sustav aktivnosti i radnih naloga: klijent, kontakt, početak, kraj, oznaka alarma, hitnost, važnost, prioritet, poslovni segment, kampanja, vrsta posla, nositelj
  • Prioritetna TO-DO lista: nezaobilazna pomoć u planiranju
  • Odličan osobni i korporativni kalendar: pratite osobne i aktivnosti svojih djelatnika kroz kalendar


 
© MALLEUS d.o.o. 2006-2018
Powered by lakiCMS

Valid XHTML 1.0 Transitional
Facebook